7 ақпанда тарих пәнінің оқытушысы"Қазақстан халқының моноэтникалық құрамының өзгеруі (18 - 19 ғасырдың басы)"тақырыбында ашық сабақ өткізді.
Түрі бойынша-бұл жаңа материалды үйрену сабағы. Сабақта пайдаланылды
проблемалық, топтық технологиялар.
Мұғалім өз сабағын ынтымақтастық, іскерлік принципіне сүйене отырып құрды
оқытушы мен студенттердің серіктестігі, ішінара іздеу жүйесін қолданды
әдіс. Мен студенттерде осындай сұрақтар (проблемалар) қоюға тырыстым
өз көзқарасын негіздеу қажеттілігі туындады, яғни.
негізделген жауап принципі қолданылды. Мәтіндермен жұмыс
ол студенттердің басты нәрсені бөліп көрсету дағдыларын игеруге бағытталған
танымдық қызығушылықтарын дамыту. Мультимедиялық технологияларды қолдану
презентация.
Сәйкестікке арналған Өзіндік жұмыс біріншілікті тексеруге көмектесті
жаңа білім мен әрекет тәсілдерін түсіну.
Сабақты нақты қорытындылап, алынған білімнің маңыздылығы атап өтілді
сабақта.
Сабақтың рефлексиясы оқу бағытында болды және зейінді көрсетті
алынған білім. Сабақ студенттер белсенді болатындай етіп салынған
оқу процесіне қатысушылар алға қойған мақсаттарына қол жеткізу үшін және
сабақтың тақырыбын ашу. Сабақта мейірімді, жылы болды
сабақта атмосфера мен білім алушылар белсенді жұмыс істеді. Түрлердің өзгеруі байқалды
қызметі. Сабақ бойы бақылау жүргізілді
студенттердің қызметі. Студенттердің еңбегі бағаланып, қойылды
оң ұпайлар.